2018. július 19., csütörtök

# Mixed Media # Snip Art

Virágok között

Újabb inspiráció a Snip Art chipboardokkal. 
A Fűvészkertben tett látogatás alkalmával sok-sok fotó készült. Az egyik a most feldolgozott volt. Bár a fotón zömmel kék és zöld színek találhatók én még is a virágokra fókuszáltam. Ezt a színt jelenítettem meg a kiegészítőkben, főleg a virágokban. A 49 and Market virágaival dolgoztam, és egyik új kollekcióját próbáltam ki. Ezek a virágok a legjobbak az eddigiekből. Puha papírból készült és tökéletes méretűek. A fotót a Snip Art chipboard keret 2 réteg közé tettem. A felső részt domborítottam rózsaszín és zöld színekkel. Jaa....és ne felejtsem el a hatalmas pillangó szárnyakat sem 😊 Az egész kép egy formára vágott falapra készült.

A kész kép

 További képek

   
      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter