2018. július 9., hétfő

# Craft O'Clock # Layout

A Fűvészkerben

Meg is érkeztem az első Craft O'Clock inspirációval. Ez alkalommal is a kedvenc papírkészletemet választottam a Ladies & Gentleman-t. Számomra ez a készlet még mindig a hétköznapi fotóim tökéletes alapja. Nem kellett sok alapanyag. 1 db 12"-es lap, a fotó hátterének tépegettem 2 db 6"-es lapot, 2 db 6"-es lapból készítettem virágokat. Egy chipboard keret, pár virág és 2 pillangó. Egyéb díszítő elem: dekor kő, gyöngy. Az alapot Fabrika Decoru száraz festékkel készítettem, erre textúra pasztával készítettem hátteret és bélyegeztem. Azt hiszem ennyi. Ugye, hogy nem is bonyolult? 😃
Ami egyedi benne, az a Scrap by Eszter legújabb virágkollekció darabjai 😉 

Íme a kész oldal

További részletfotók

      
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter