2018. július 18., szerda

# Canvas # Fabrika Decoru

Handmade canvas II - Tutorial

Egy újabb saját készítésű vászon. Ez most inkább egy termékpróba volt, ahol is a Fabrika Decoru termékeit akartam kipróbálni. A vászon mérete 12 x 18 cm. Korábban fehér gesso alapra tettem rá a VETEX anyagot. Ezúttal a Fabrika gél médiumát akartam kipróbálni. Kiválóan vizsgázott, a ragasztó nagyon jó minőségű, gyorsan köt és matt. A következő próba a fekete gesso volt. Nos a vártakon felül teljesített. A sűrűsége kiváló, száradás után matt. Akár csak a Prima gesso-ja, csak töredék áron. Ezután pedig a metál festékeket próbáltam. 3 színt is használtam, de a lila árnyalatait sajnos a kamera nem adja vissza. Sajnos ez csak élőben látható. A vászonra csak gyurmából készült díszítő elemeket tettem. 

A kész próba 😊

   
   
Tutorial video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter