2018. július 2., hétfő

# Card # Craft O'Clock

Új DT új inspiráció

Július 1-el egy új csapathoz csatlakoztam egy fél évre, ami nem más mint a Craft O'Clock. 
A Craft O'Clock papírjaival tavaly találkoztam először. A még akkor kapható készletek különösebben nem keltették fel a figyelmem, ám idén tavasszal beruháztam 2 kollekcióra is. Mind a kettő teljes szerelem lett. Az egyik a Ladies & Gentlemen, a másik a Celebrate Today. Az első készlet színvilága egyszerűen tökéletes a családi fotókhoz. Mindig ez a kék és zöld árnyalatai járják át a fotókat és, mert jellemzően szabadtériek. A Celebrate készlet pedig a finom pasztel zöld és szürke árnyalatok mellett eleganciát is sugall. Ezekkel a papírokkal kezdtem el utazó noteszeket készíteni, mely szintén nagy kedvenc lett 😊
A tagságnak köszönhetően, most már az összes készlettel rendelkezem és meg kell hagyni egyik jobb mint a másik 😊
Hatalmas DT pakkot kaptam, közel 80 csomag papírt és minden kiegészítőt. Erről készítettem egy unboxing videót is, ahol látható az összes készlet. Én mindig is szerettem az ilyen típusú videókat, mert olyan sok szép kincset lehet látni ezeken a videókon, melyek szinte beszerezhetetlenek, illetve sokszor megbizonyosodok róla, hogy a kiválasztott kis scrap kincs valóban tökéletes 😊
Az új DT bemutató posztban minden új tag készített egy kis apró inspirációt. Én ez alkalommal egy képeslapot készítettem, mely egyben egy 3 fotót tartalmazó ajándék is.

Íme az első inspiráció

   
... és az Unboxing videó 😊

Végezetül pedig a tablókép az új csapatról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter