2017. január 29., vasárnap

# 13@rts # Berry71Bleu

My colors...

A Berry71Bleu kihívásán találkoztam újra a kedvenc színeimmel, mely a lila és türkiz. Ebben a színben alkottam már vendégként a Happy Bunny csapatának, de ott szűkebb volt a színskála.
Sosem gondoltam volna, hogy bár a kedvenc színeim, még is meg fog dolgoztatni ez az oldal. Egészen pontosan 3 napig agyaltam rajta, tervezgettem mire lett egy kinézete amit természetesen nem is így terveztem :)

Alap papírnak a 13@rts Secret Letters kollekcióból választottam ismét. Felhasznált anyagok szintén a 13@rts festékei voltak: Türkiz szivárványpor, Piszkosrózsaszín mist, Narancs szivárványpor. Díszítőelemek megint csak virágok, de ez alkalomból textil virágokat is használtam, továbbá gyurmából készített díszek. Igyekeztem megfelelő fényviszonyok mellett fotózni, hogy lehessen látni az árnyalatokat.

Íme az oldal


A kihívás moodboardja továbbá ihlette még a Fabrika 212 (02.20) kihívása is.

További részletfotók




3 megjegyzés:

  1. wow this is stunning, I love all the pretty details thank you for entering our challenge here at Berry71Bleu x

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous layout, with some great details. Thank you for entering our Berry71Blue "A Pop of Color" January challenge.

    VálaszTörlés
  3. So stunning and love all the textures and details! ;-) Thanks ever so much for playing along with us at Berry71Bleu this month! ;-)

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter