2017. január 5., csütörtök

# 13@rts # Arany

Happy Birthday

...mert, hogy nekem december 31.-én vagy a születésnapom :)
Ez alkalomból kértem ezt a limitált szériás pezsgőt. Oka, a gyönyörű csomagolás. Bár az íze már közel sem volt olyan jó, de az üveg megérdemelte az alkotást. Sőt, magát az üveget is meg fogom alkotni.
Szóval ha az ember szilveszterkor születik így is úgy is pezsgőt bont ünnepelni. Miután az üveg fehér-arany színben pompázik, így a dekorációt is a csupa csillogás jellemzi. Minden ami csak fénylik, rákerült :)
Háttérnek a 13@rts Aria Story kollekcióból választottam egy halványsárga és szürke mintázatú papírt. Damask mintás stencillel pasztáztam és bele fehér illetve arany domborító port szórtam. Ez igazán elegáns hangulatot adott neki. Ezután jött az ötlet, hogy alkalomhoz illően egy szép nagy óra mutatná azt, hogy én éjfél előtt 5 perccel születtem. No az óra mutatója nem ezt mutatja, de maga az óra az éjfélt és az év végét sugallja. Ezután a bal oldalán hiányérzetem támadt, hogy az óra még sem lóghat a semmibe, így glitteres pasztával készítettem egy téglafalat, mintha az óra ezen lenne. Onnan már csak a fotó díszítése maradt :)

Íme az oldal



Az oldalt ihlette még a More Than Words januári kihívása is és a Fabrika Decoru!

További részlet fotók

17 megjegyzés:

  1. LOVE LOVE LOVE what you have created here. A perfect take on our challenge. Thanks for playing along with us at More Than Words. 😄😄

    VálaszTörlés
  2. GORGEOUS!!!! I'm in love, the colors, the composition, everything is on top! Thank you so much for your participation at More Than Words!!!

    VálaszTörlés
  3. Wow beautiful work Eszter, I love this composition and all the details you put in this! Thank you for playing along at More than words challenge!

    VálaszTörlés
  4. Oh my - what a stunning layout and amazing story! Happy New Year and Happy Birthday to you! Thanks for joining in at More Than Words this month.

    VálaszTörlés
  5. Fabulous page! Love the background! Great elements! All the best from MTW! :)

    VálaszTörlés
  6. wow very pretty,loving the textures
    Thank you joining us at "More than words" challenge.

    VálaszTörlés
  7. Amazing. Thanks for joining us at More than Words Challenge.

    VálaszTörlés
  8. Lovely page with lots of blingy greatness! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    VálaszTörlés
  9. Beautiful page! Thank you for joining us at Fabrika Decoru

    VálaszTörlés
  10. Gorgeous! Looove your textures! Thanks for joining Fabrika Decoru's challenge!

    VálaszTörlés
  11. Wow! Page is so beautiful! Thanks for joining Fabrika Decoru's challenge!

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter