2018. december 29., szombat

# Fabrika Decoru # Layout

Oldal nekem - Tutorial

A Fabrika Decoru legújabb, gyönyörű készletét választottam most a karácsonyi fotózás alkalmával készült fotómhoz. Ez az oldal bizony, most saját magamnak készül, saját magamról 😊
Bár még 2 nap van a születésnapomig, de ez most egy igen kerek szám lett és összekötöttem életem első profi fotózásával amit nem mellesleg születésnapomra kaptam. Elkészült így az első (és remélem nem az utolsó) portfólióm 😊

Íme a kész oldal 

További részletfotók

        
        
and Tutorial video:
Az  oldallal pedig pályázok a More Than Words kihivására:

3 megjegyzés:

  1. Oh my - this is beautiful! I love the soft colours and sparkles! Thanks for playing along at More Than Words :)

    VálaszTörlés
  2. This is truly GORGEOUS! Thank you for playing along with us at More Than Words and Happy 2019!!!

    VálaszTörlés
  3. oh wow wow wow so soft! Thank you for playing along with us at More Than Words xx

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter