2018. december 21., péntek

# December Daily # Fabrika Decoru

December Daily

Idén újra készítettem egy szuper kis albumot. Ezúttal nem szándékozom mind a 31 napot dokumentálni mert úgy sem fogom megtenni. Csak és kizárólag azokat a napokat, ahol volt valami különleges a napban, oly annyira, hogy fotót is készítettem 😃
Viszont a Fabrika Decoru új készletéből akartam készíteni, és megküzdeni az egyik legnehezebb feladattal (ami számomra csak az), hogy piros papírral dolgozok 😃 Nem is volt olyan szörnyű és szerintem elég jó lett 😉
De, hogy teljes legyen a paletta, készítettem egy fotós képeslapot is, amibe 2 fotó is tehető!

Íme

    
    
    
    
    
    
....és egy kis átlapozós videó 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter