2018. augusztus 28., kedd

# 7 Dots Studio # Layout

A színek próbája - Layout

Ez most csak úgy készült. Egyetlen cél volt, a fotó feldolgozása. Tetszett a fotó, de azt még én sem tudtam volna elképzelni, hogy végül egy ilyen "bonyolult" oldal készül vele 😃
A fotón először a bordó virágokon akadt meg a szemem. Ehhez kerestem volna megfelelő papírt miközben a kezembe akadt a 7 Dots Studio - Homegrown kollekciója. Átlapoztam és úgy gondoltam meg van a megfelelő papír. Úgy döntöttem akkor teszek egy olyan próbát amit még még egyszer sem tettem 😊 méghozzá azt, hogy szürke, zöld és bordó színekkel alkotok. Ez igen csak jó kis színpróba lesz nekem is 😊 .... és miután szeretem magammal szemben is a kihívásokat, hát nekiláttam 😃
Egy érdekes tapasztalattal gyarapodtam. Az oldalon magamhoz képest, kevés díszítést alkalmaztam. Miután a fő virág, a chipboard és a kivágott virágok rákerültek vázlatként, azon tűnődtem miért nem akarok több kiegészítőt rátenni.... miért érzem úgy, hogy ennyi elég? 😃
Bizony rá jöttem némi tanakodás után, hogy a színek olyan sötétek, vagy éppen megfakultan sötétek, hogy ebből bőven elég ennyi is 😃  Azután kicsit még finomítgattam, tettem még rá egy-két apróságot, de már nem építettem tovább.

Íme a kész oldal

További részletfotók

      
   
A gyümölcsöket (ananász és dinnye) az oldalon pedig egy kihívás ihlette:

4 megjegyzés:

  1. WOW! What an amazing mess! <3
    I love it!
    Thank you for joining us at Scrapki-wyzwaniowo this month :-)

    VálaszTörlés
  2. Exquisite page <3 !!
    thanks for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter