2018. augusztus 6., hétfő

# Craft O'Clock # Project Life

Első PL inspirációm

Egy jó DT tag minden feladatot bevállal. 😃
Nem történt ez velem sem másképp. Augusztusban én voltam a hős a Craft O'Clock-nál, aki bevállalta, hogy készít egy 2 oldalas PL inspirációt. Nem mondom az idővel nem volt gond, meglepően hamar el lehet készíteni 2 ilyen oldalt, de hogy mennyire nem az én műfajom.... 😃 arra csak azután jöttem rá. A csapattársaim megfejtették mi a bajom vele. Mindösszesen csak annyi, hogy ebben nincsen 3D 😃
Ebben teljesen igazuk volt, valóban nincsen és elfogadtam tűlük, hogy jó lett az oldal, csak az én szememnek az hiányzik 😊
Sőt! én voltam olyan bátor, hogy még tutorial videót is forgattam 😉
További képek
   
Tutorial video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter