2019. június 10., hétfő

# Craft O'Clock # Home decor

Állatkerti mesék

A Craft O'Clock csapatánál a beosztásunk elég változatos. Most megint a Home Decor témakörben kellett inspirációt készítenünk, mely egyben a júniusi kihívásunk is. Ebben a hónapban a könnyed nyári szellő, napsütés a téma. Mi is lehetne más 😊
Én most egy Woodouts MDF alapot vettem elő és egy állatkerti fotót dolgoztam fel. A legújabb kis gyerekes kivágatok annyira cukik, hogy szerintem ide a legideálisabb 😊
Nem volt bonyolult, mert most tényleg a kivágatokon volt a hangsúly mely a fotón látott pillanatot adja át újra. Erre most én is azt mondanám, hogy cukira sikerült 😃

Íme a kész dekoráció

További részletfotók

     

     

     
  A kivágatok az alábbi linken érhetők el:

A Woodouts alap pedig itt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter