2018. szeptember 2., vasárnap

# Fabrika Decoru # Mini album

Mini album csomagoló papírból

Ma megint újrahasznosítottam 😄
Az album alapját barna csomagoló papír alkotja. Renáta mikor küldi nekem a DT csomagot, a dobozokba mindig rejt egy - két ív papírt, hogy a termékek ne sérüljenek. Na ezt a papír használtam fel és egy egyszerű fűzött kis füzetet készítettem belőle.
Ehhez tökéletes választás volt a Fabrika Decoru - Botany summer készlete. Beával egyik nap reggel taliztunk és kávéztunk egyet. Ezután folytattuk délután a pletyizést és erről néhány képet is készítettünk. Viszont szerettem volna hogy a készlethez teljesen passzoljanak a fotók, ezért a fotókra tettem egy kis filtert. Így tökéletes lett az összhatás 😊

Íme a kész album

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter