2018. május 31., csütörtök

# Fabrika Decoru # Mini album

Esküvői mini album

Ebben a hónapban a Fabrika Decoru-nál a kihívás témája a bőr, műbőr, hasított bőr. Minden hónapban a divattal kapcsolatban készülnek a kihívás témái. Én most nagyon nem tudtam mit alkotni bőrrel a mixed media stílusban, ezért úgy döntöttem, hogy a már régóta őrzött kis steppelt bőrt alkotom meg. Különlegessége csak annyi, hogy a borítón egy félkörívben varrtam fel az anyagot.
Ehhez kerestem színben passzoló papír készletet és szerintem meg is találtam a legjobbat. Egy esküvői készletet 😊
Egyelőre még csak külső fotók vannak, mert a belső része még nincs készen (pedig tartogat az is pár meglepetést 😉) úgy hogy azzal később jövök.
 
   
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter