2017. október 1., vasárnap

# Mini album # Őszi

Őszi mini album

Egy őszi album a tábor workshopján bemutatott album alapján. Shopie tábori anyaga volt ez az albumocska, melynek mérete 21*12 cm. Én, stréber diák módjára előre készültem, hogy a táborban már ne kelljen várni a varrógépre.
Miután a méretek meg voltak adva, és hogy milyen lapok kerülnek bele, így nem volt nehéz előkészülni. Az album borítót készítettem el előre, meg a belső lapokat, csak azokat szándékosan nem itthon tettem bele, hogy a táborban is legyen mivel foglalkoznom :)
Én kis naív :D.... a táborban egy percem nem volt alkotni :)
Úgy hogy nem maradt más hátra, mint az itthoni munka, de sikerült!
Befejeztem, az alig pár fotóból álló kis őszi albumocskámat :)

De nagyon jó volt készíteni 💗

Íme a részletek






  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter