2017. március 15., szerda

# 13@rts # Berry71Bleu

A sárga nadrágos nő

A Sugallatok csapatánál a március hónap a napfényről szólt. Bár a Mood Board több felhasználható elemet is tartalmazott, én most még is csak a színeknél maradtam. Eszembe jutott ugyanis, egyik régi kedvenc nadrágom, melyről fotó is készült. Eljött hát a pillanat, hogy ez megörökítésre kerüljön :)

Ezúttal a választásom egy 12″ x 6″-es méretre esett, azaz ketté vágtam egy lapot :)

Nem volt bonyolult az elkészítése, mert alapozás után stencileztem, ezt követően a hátteret barna szivárványporral alakítottam ki. Erre pedig már csak a díszítés következett. Ami nálam elengedhetetlen az a virág és sok-sok szórás. Egy-két kis fém dísszel pontosítottam még a fotó mondanivalóját, illetve a bal sarokba készítettem egy kis csipi csokrot :) Egy kis pacázás, némi szócímke és készen is volt!


Íme az oldal



Miután a Berry71Bleu és a CuteCut Challenge blog kihívása szinte ugyanez a moodboard így pályázok a kihívásukon, továbbá a The Secret of Inspiration kihívásán is.

További részletfotók



8 megjegyzés:

  1. Absolutely stunning piece of art, what a beautiful photo too, thanks for joining us at 13arts!

    VálaszTörlés
  2. So pretty !! Thanks for joining us at 13@rts !!

    VálaszTörlés
  3. It's so amaizing layout!!! Very wonderful inspiration!
    Thank you for joing as at CuteCut.ru!!

    VálaszTörlés
  4. It's very cool! Thanks from CuteCut!

    VálaszTörlés
  5. What an amazing piece! Thanks for joining us at 13arts challenge

    VálaszTörlés
  6. Hi this is simply stunning, thank you for entering here at Berry71Beu

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter