2016. október 24., hétfő

# Kihívás # Mixedmedia

Őszi hangulatban

Mixed Media Card #1

Elérkeztem hát első Mixed Media képeslapomhoz. Még mindig az ősz színeire hangolódva, gondoltam készítek képeslapot is. Nem is hiányozhatna a repertoárból :)

A képeslap az októberi moodaboardomhoz készült, melyet októberben én készítettem a Sugallatok Design Team-ben. Nem gondoltam volna, hogy ezekkel a színekkel ennyire összebarátkozok :)

Fehér alapra készült és a színeket a mistek és a kedvenc szivárványporom adja. Ahhoz képest, hogy gondoltam pikk-pakk elkészülök vele, hát nem így alakult. 1,5 órát töltöttek a készítésével. Máig sem értem hogyan....

Íme a képeslap



Egy rövid bemutató videó



További képek

 

A képeslapot neveztem az 123 scrapuj ty kihívására is :)




2 megjegyzés:

  1. Beautiful card :) I like the texture and colors. Thank you for taking part in 123crapuj Ty challenge.

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter